You are currently viewing Луковска Бања – ХОТЕЛ ЈЕЛАК, КОПАОНИК И БЕЛА  ЈЕЛА– Србија 2022/2023

ХОТЕЛ КОПАОНИК И ЈЕЛАК 

ХОТЕЛ ЈЕЛАК НЕМА ДА БИДЕ ВО ФУНКЦИЈА ОД 21.12.2022 ДО КРАЈ НА МАРТ 2023 

   Ноември,Декември   Октомври Септември
Основен БП 41 43 44.5
Дополнителен БП 54 56 57.5

 

  Јануари-Март 2023
Основен БП 47
Дополнителен БП 62

*Наведените цени не важат за период 01.01-08.01.2023 и 15.02-19.02.2023 каде важат посебни празнични цени.

*Основниот БП се однесува за престој од 3 или повеќе дена, а доплнителен БП ден e за престој од 5 или повеќе дена .      За престој пократок од 3 дена цените се зголемуваат за 20%

ХОТЕЛ БЕЛА ЈЕЛА

    Септември Октомври Ноември-Декември
Основен БП 60 58 56
Дополнителен БП 73 71 69

 

  Јануари-Март 2023
Основен БП 60
Дополнителен БП 75

*Основниот БП се однесува за престој од 3 или повеќе дена, а доплнителен БП ден е за престој од 5 или повеќе дена . За престој пократок од 3 дена цените се зголемуваат за 20%

Дадените цени се по лице од ден и вклучуваат:

Основен БП :

  • Сместување во двокреветни стандардни соби (ТВ, минибар, бањарки, фен),
  • Лекарски прегледи од дежурни лекари;
  • Балнеотерапија: капење во лековита вода (внатрешни џакузи базени, надворешни базени, „вирли“ во Горња Бања – места на природна изворска термална вода), терапија со хидрокинеза (групни вежби во базен со лековита вода);
  • Секојдневна употреба на Велнес центарот: финска сауна, био сауна, парна бања, солена соба, тепидариум;
  • Секојдневно користење на спортски терени (асфалтен терен за мали спортови: кошарка, ракомет, одбојка);
  • Програма за анимација со рекреативен терапевт: групни вежби во теретана и на отворено, прошетки низ областа;
  • Оброци на база полн пансион во Хотел Копаоник и Јелак: појадок – избор од 10 јадења, ручек и вечера (3 оброци од дневното мени + диета), по препорака на лекар се воведува посебни диета (за дијабетичари, за пациенти со висок крвен притисок, диета без глутен); 
  • Оброци на база полу пансион во Хотел Бела Јела: појадок и вечера шведска маса; 
  • WiFi интернет;
  • Такса за престој и осигурување.

Дополнителен БП:

  • основен БП + четири терапии дневно
  • Хидромасажа во лековита вода (бисерна бања);
  • Примена на лековита кал (до 2 апликации);
  • Електротерапија (дијадинамика, интерферентни струи, TENS, ултразвук, solux ламба, мускули стимулатор, Bioptron ламба);
  • Рачна масажа

Цената НЕ вклучува:

  • Превоз
  • Индивидуални трошоци

Доплата и попусти:

  • Доплата за еднокреветна соба: 13 € на ден.(Хотел Копаоник,Јелак,Бела Јела)
  • Доплата за Комфорт соба: 5 € по лице на ден.(Копаоник,Јелак)
  • Доплата за апартман: 13 € по лице на ден(Хотел Копаоник,Јелак)
  • Доплата за апартман 13€ по лице на ден (Бела Јела)
  • Доплата за апартман ЛУКС 22€ по лице на ден (Бела Јела)
  • Деца до 5години бесплатен престој (Хотел Копаоник,Јелак,Бела Јела)
  • Од 5-10 години: 50% од наведените цени (Хотел Копаоник,Јелак,Бела Јела)
  • 10 и повеќе години: плаќаат полна сума на престојот.(Хотел Копаоник,Јелак,Бела Јела)

Услови:

  • Резервација се прави со авансна уплата од минимум 30% од цената на аранжманот и копија од лична карта.
  • Комплетна доплата 7 дена пред поаѓање.
  • Цените се дадени во евра, уплата се врши исклучиво во денарска противвредност по курс 1€ = 62мкд.

Отказ на резервација:

За отказ на резервација важат опшите услови , односно:

  • за отказ до 30 дена пред патувањето се задржува 30% од сумата.
  • за отказ 29 до 15 дена пред патувањето се задржува 50% од сумата.
  • за отказ 14 до 5 дена пред патувањето се задржува 80% од сумата.
  • за отказ 5-0 дена пред патувањето се задржува 100% од сумата.

Доколку патникот се откажува од аранжманот пред почетокот на патувањето, поради причини кои не можел да ги предвиди, избегне или отстрани (болест, повреда или смрт во потесното семејство, елементарна непогода или слично), а врз основа на важечка потврда од надлежнитеоргани, во тој случај не ги плаќа отказните трошоци по наведената скала, туку само реалните трошоци произлезени од откажувањето на аранжманот, за кои организаторот е обврзан да ги плати на крајниот давател на услугата, без право на рефундација. Доколку патникот се откажува од аранжманот по почетокот на патувањето (за време на патување или за време на престој во местото на патување), поради настани кои се резулатат на влијание на “виша сила” (воени настани, терористички акти, елементарни непогоди, сообраќајни незгоди или слично), кои ниту патникот ниту организаторот не можел да ги предвиди, избегне или отстрани, организаторот не носи одговорност ниту има обврска за поврат на средства за нереализирани услуги, освен доколку крајниот давател на услугите прифати и изврши рефундација на истите.

Приговори и поплаки:

  • Во случај на неадекватно сместување или било кој друг проблем, се молат патниците за тоа веднаш да го известат одговорното лице на рецепцијата . Доколку проблемот не биде решен, веднаш треба за истиот да се извести ОРГАНИЗАТОРОТ НА ПАТУВАЊЕТО и уплатното место каде сте склучиле Договор за патување, за време на првиот ден од
  • сместувањето и почетокот на ова програма. Напоменуваме дека рекламации за кои агенцијата ќе дознае на последниот ден од престојот или по враќањето на патниците, истите нема да бидат земени во предвид или разгледани.
  • Ве молиме во случај на било каков инцидент (кражба, тепачка, сообраќајна незгода….), да се обратите на надлежните инситуции во земјата на престојот. Организаторот на патувањето единствено е задолжен да Ви помогне при посредување меѓу вас и надлежните институции.
  • Составен дел од оваа програма се Општите услови на патување на организаторот на патувањето. За сите информации дадени усмено, агенцијата не сноси одговорност. Ве молиме внимателно да ги прочитате условите на патување кои се составен дел од овој програм.

Останати услови и попусти:

  • Можност за плаќање од 6-12 рати преку СН кредити.
  • За уплата на два или повеќе последователни термини одобруваме 7% попуст на вториот термин,
  • Попустите не може да се комбинираат,
  • Патниците слегуваат на најблиската локација до сметувањето каде може да се паркира автобус,
  • При сместувањето влегувате во чисти соби, но за време на престојот сами се грижите за хигиената.По завршување на Вашето летување, должни сте апартманот да го оставите во пристојна(чиста) состојба.
  • Во случај на причинета штета за време на престојот,корисникот на апартманот ја надоместува штетата на сопственикот на вилата на лице место
  • Секој патник има право на превоз на 1 парче багаж до 20 кг и 1 парче рачен багаж.
  • Препорачуваме патничко осигурување (информации во агенцијата),
  • Минимум 1 ден пред секое поаѓање Ве замолуваме да се информирате во Агенција.
  • Ги замолуваме патниците да бидат на местата за поаѓање 15 минути пред поаѓањето.
  • Поради густиот сообраќај во текот на летната сеозна можни се определени доцнења за кои однапред се извинуваме.

Важат Општите услови на СКТМ и Т.А. С-ТРАВЕЛ